Şikayet Hattı

Prosegur optimum bir çalışma ortamında ve her zaman belirli Etik ve Davranış kuralları altında en iyi hizmeti sunmak için çalışır.

Kural dışı ve uygunsuz davranışları tespit etmek amacıyla şirket içerisinde bir Şikayet Hattı oluşturulmuştur. Gerek çalışanlar, gerek müşteriler ve gerekse Prosegur tarafından sunulan hizmetlere herhangi bir şekilde ulaşan diğer kişiler, şirketle iletişim kurmak için bu hattı kullanabilir, görüş ve önerilerini iletebilir. Tüm mesajlar gereken şekilde değerlendirilir ve her zaman gelişim için bir uyarıcı görevi görür.

Nasıl şikayet mesajı yollanır?

Lütfen sizi rahatsız eden konuyla veya önerinizle ilgili tüm ayrıntıları aşağıda belirtilen kısma yazınız. Verdiğiniz bilgilerde departmanlar, kişiler, belgeler, politikalar, ülkeler, yerler, tarihler, saatler vb. mümkün olduğunca ayrıntı olmasını rica ederiz.

Herhangi bir belge eklemek için; “Arşiv Seç” düğmesine basın, bilgisayarınızda ilgili dosyayı arayın ve bulduktan sonra aç seçeneğine tıklayın. Kimliğinizi korumak istiyorsanız, dilediğinizde tüm kişisel bilgilerinizin ekli belgelerden silineceğinden emin olabilirsiniz. 
İlginiz için teşekkürler.

(Aşağıdaki kategorilere göre, raporunuza en uygun olduğunu düşündüğünüz kategoriyi seçin)

Dosya ekleme